google.com, pub-4139964114599800, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Jea's Blanke Tanker: Hysteri ender med ubeskrivelig lettelse.
___ ___ https://www.facebook.com/JeasBlankeTanker/ __ https://www.instagram.com/jeasblanketanker/ __ https://twitter.com/Jeakh __ https://www.goodreads.com/user/show/41570070-jeanette __ https://www.youtube.com/channel/UCGZs7d1yXNH--MgTlhVwkLA __ https://www.bloglovin.com/people/jeanettehenriksen-2167130 __ https://plus.google.com/u/0/109333894282337331588/posts ___ ___

26. maj 2015

Hysteri ender med ubeskrivelig lettelse.

Dette billede tog jeg, lige efter jeg havde været inde til mødet på Kommunen, jeg var enormt, træt og psykisk påvirket. Så er man bare ikke særlig fotogen.

Selv om vi måtte vente i næsten 15 min, på at komme ind  til mødet og det startede med angst i kroppen, så gik mødet faktisk okay. Det tog max 10 minutter og jeg følte at jeg fik sagt det nødvendige. De siger at min alder jo stadig har en betydning, men fordi det nu er anden gang, jeg skal revurderes, så er den betydning ikke det samme som sidste gang. Min sag skal behandles efter de gamle regler, men jeg har svært ved at tro at de helt kan abstrahere helt fra de nye. Jeg er ikke bange for at de tager pension fra mig, det kan de ikke bare. Lige nu er mit ønske at de giver mig en permanent pension uden kontrol. Det handler ikke om at jeg så bare skal hvile på lauerbærene, men det vil gi mig den ro der skal til, for at jeg kan fortsætte min udvikling. Ja og det vil måske betyde at jeg et sted ude i fremtiden, kan prøve med en eller anden form for job. Hver gang jeg skal igennem de her forhandlinger, bliver jeg virkelig sat tilbage og det koster kræfter. Jeg har nævnt det før, jeg er min egen bedste behandler og hvis jeg bliver presset går jeg i baglås. Får jeg derimod løse tøjler og egen kontrol, kan jeg faktisk rigtig mange ting. Så det i sidste ende er en form for hjælp til selvhjælp.

Jeg fik så at vide at jeg ville kunne ringe til min sagsbehandler her i eftermiddag, for at få svar. Jeg prøvede flere gang og sendte også en mail. Fik autosvar og der stod at hun slet ikke var der i dag og at hun først var tilbage om 2 dage. Jeg gik i panik og skrev til psyk, de undersøgte sagen og det kunne åbenbart ikke lykkedes at få svar i dag alligevel. Jeg blev røv hysterisk og kunne næsten ikke få luft. Løsning blev at jeg så i morgen kan ringe og få svar......men...

Men Men Men.. imens jeg er ved at skrive dette indlæg, tigger der en mail ind fra min sagsbehandler. Hun har arbejdet hjemmefra i dag, men ville da lige fortælle at jeg er blevet tilkendt permanent førtidspension uden kontrol. Det er simpelthen en kæmpe lettelse og nu kan jeg endelig få lov til at bruge min kræfter på en bedre udvikling. Det er fantastisk at jeg aldrig skal igennem det igen. Det er sku lige så jeg får tåre i øjnene, det er som at få sin frihed tilbage. Lettelsen er helt ubeskrivelig. <3
 

12 kommentarer:

  1. Kæmpe til lykke til dig. Hvor er det bare så godt for dig. Sikke en lettelse. Ked af at du lige skulle igennem den sidste panik, inden du fik svar.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak søde dig, det er virkelig en lettelse og er så glad for at det nu er overstået.

      Knus <3

      Slet
  2. Hvor det rigtig dejlig for dig så kan du slappe helt af nu. Stort tillykke med det. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Katja..
      Nu skal jeg lige sunde mig lidt og så glæder jeg mig over at jeg ikke skal igennem de revurderinger igen, det er virkelig en lettelse..

      Knus <3

      Slet
  3. Hvor er jeg bare glad på dine vegne! Stort tillykke med det! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak søde, det er virkelig en lettelse, næsten angstprovokerende dog.. :D

      Slet
  4. Er rigtig glad på dine vegne over at det gik i orden :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er så glad for at det langt om længe er overstået og at jeg ikke skal igennem de kontroller mere.
      Nu venter jeg bare på min krop også opfatter det og får det lidt bedre..

      Knus <3

      Slet
  5. Hvor er det dejligt for dig, at du nu ikke længere er under det pres. Det er SÅ godt <3 Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rigtig dejligt at slippe for presset og at jeg bare kan bruge kræfterne på forbedringer. <3

      Knus <3

      Slet
  6. Tillykke! Det må være en virkelig lettelse for dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, det er virkelig også en stor lettelse.. :D

      Slet